'Round the world in 150 days

In vijf maanden de wereld rond

Lieve vrienden en familie,

Al jaren heb ik de wens gekoesterd om een lange en verre reis te maken. De komende vijf maanden ga ik deze wens vervullen. Nu ik ben afgestudeerd ligt de wereld aan mijn voeten en deze voeten zullen de wereld betreden.
Aanstaande woensdag 15 april vlieg ik om 19:35 vanuit Bremen naar mijn eerste tussenstop Londen. Hier zal ik een nachtje blijven om vervolgens de volgende dag om 17:10 (Engelse tijd) het vliegtuig naar mijn eerste bestemming Vancouver in Canada te pakken. De stad waar volgend jaar de Olympische Winterspelen worden gehouden.
In vier weken tijd wil ik de Westkust van de VS verkennen met zo mogelijk een stop in San Fransisco en als eindpunt Los Angeles. De rest van mijn wereldreis is te volgen op de kaart op deze site. Geregeld zal ik hier over mijn avonturen vertellen en ik hoor ook graag van jullie hoe de zaken in Nederland staan. Ik hoop jullie allen in September weer gezond en veilig terug te zien.

Tschüss, Liam

Reacties

Reacties

Dafne

Hoi Liam!

Ik wens je een hele toffe wereldreis. Maak maar veel mooie foto's, ik ben nu al benieuwd.

Heel veel plezier!

Tom

Hey Bouwman, veel plezier in t verre whereever.. laat vaak van je horen..

Eelse

Hoi Liam

Heel veel plezier met je doldwaze Jules Verne lookalike-contest! Dat er nog vele reisverslagen volge mogen...

Peter

Nog gefeliciteerd met je afstuderen en een heel goede reis. En schroom niet lekker lange stukken te schrijven zoals in Berlijn, dat is leuk! :)

Marijke

Natuurlijk ga ik alles volgen! Gelukkig nog wel een tijdje voor je in het Thaise zult zijn. Nogmaals heel veel plezier en take care.

René

Hey Liam!

Heel veel succes op je reis en doe die mooie exotische dames de groeten voor me...

PS: geen rood en geel dragen in Thailand, hè? ;)

Peti

Nooit gevlogen is altijd mis, Pino!

Ingeborg

Maximale wereldreiziger!!

Geniet ervan!! Maar dat gaat vast en zeker lukken. Ik zie je graag terug in september. Dan zal ik míjn langgekoesterde wens in vervulling laten gaan: eten in jouw Groningse toko ;).

Take care,

Liefs Ing

Sera

Hoi Liam!

We (Adriaan en ik) zullen het ons de komende maanden vaak gaan afvragen:
'Where the hell is Liam!?!?!?'

Heel veel plezier tijdens je reis, ik hoop dat je ontzettend zal genieten en kijk uit naar je verhalen :)

Liefs Sera

Marjan en Ellis

heey Liam,

We spraken Ellie zaterdag en zij vertelde over je reis en je blog ... we hebben je gevonden !!
Super dat je dit doet, heeeel veel plezier !
We gaan je volgen !!

groeten van Marjan en Ellis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!